Advertisements

Beyond the Wall – Game of Thrones VII

Jon Snow iese înafara zidului cu o trupă improvizată de comando (dialogurile lor sunt convins că l-au făcut invidios și pe Tarrantino) ca să captureze un umblător. De ce, nu se știe: chipurile pentru ca să i-l ducă reginei încă pe tron, dar ca și învinse, Cersei. Motivul este însă cusut cu ață albă. La fel, nu se știe nici cine capturează pe cine: Daenerys primește un mesaj printr-un corb și merge să-i salveze (cu toate sfaturile contrare, neconvingător plasate de Tyrion Lannister), iar pentru asta va plăti un preț mai scump decât s-ar fi așteptat.

Pentru spectatori jocul tronurilor ar trebui să devină după mutările astea mult mai incitant (despre episodul anterior am notat câte ceva pe-aici). Numai că, așa cum remarcam, în lipsa autorului care să țină frâiele, serialul a devenit mai cinematografic (oarecum spectaculos, însă și mai comercial), iar personajele – cel puțin câteva principale – nu ne mai surprind cum se întâmpla până acum murind pe capete, una-două per episod, ci se mai și salvează: apar sacrificiile unora pentru „ăilalți”, și ATENȚIE SPOILER ce mare chestie, ca poate muri chiar un inestimabil dragon pentru a salva trupa de comando.

Cam atât despre acțiune, de „subtilitatea” unui desen animat (ți-e clar că dragonul de foc va deveni de gheață). În plus, dispare tocmai elementul surpriză conform căruia nici un personaj nu era mai important decât celelalte și putea ieși oricând pe ușa din dos. Cât despre filmările de interior, la Winterfell teatrul devine tot mai penibil: deși Șopârla lui Petyr ‘Littlefinger’ Baelish nu funcționează, Arya reușește s-o scuture puțin pe glaciala Sansa. Unde vor să ajungă cu chestia asta, te întrebi?

Advertisements

Related Posts

About The Author

Add Comment